مایکروسافت: پلیس آمریکا حق ندارد از Azure برای تشخیص چهره استفاده کند مشخصات Poco F6 Pro فاش شد انتشار تصاویر Xperia 1 IV، آخرین پرچمدار سونی از ماکت‌های لورفته خانواده iPhone 16 چه می‌فهمیم؟ پیکر شهید تازه‌تفحص‌شده دفاع مقدس در گلزار شهدای مشهد به خاک سپرده شد + عکس برای بازی Hellblade II چه سیستمی نیاز دارید؟ قابلیت‌های جدید استوری در اینستاگرام + جزئیات موتور جستجوی ChatGPT به میدان می‌آید یسنا دیدار، دختر ناپدیدشده ترکمن، بالاخره پیدا شد + فیلم انجمن تجارت الکترونیک تهران دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی را غیرقانونی خواند برنامه‌ریزی برای جلسات و قرارها با قابلیت جدید واتساپ Google Photos به زودی می‌تواند کیفیت ویدیوهایتان را بهبود دهد ویدئو | سگ رباتیک «بوستون داینامیکس» در لباس خزدار! ویدئو | اضافه‌شدن بچه غول به کلش آو کلنز! رایتل، تنها اپراتوری که سرعت اینترنت ۴G را افزایش داده است مرورگر محبوب Arc بالاخره برای ویندوز هم منتشر شد الگوریتم جدید اینستاگرام به محتواهای دست اول اهمیت می‌دهد هوش مصنوعی آرتروز را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد | التهاب محرک اصلی آسیب مفصلی در آرتروز گذری بر خدمات ارزنده پروفسور علی اکبر جلالی ملقب به «پدر فناوری اطلاعات ایران» | سرعت به وقت خدمت ویژگی جدید Community Game Help برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد | راهنمای ویدئویی بازی‌ها رباتی که برای یادگیری رفتار انسان فقط به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد! + ویدئو
سرخط خبرها

معرفی دو اپلیکیشن ورزش در خانه | خوش تیپ و سلامت با چند کلیک

  • کد خبر: ۸۶۰۹۴
  • ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۴
معرفی دو اپلیکیشن ورزش در خانه | خوش تیپ و سلامت با چند کلیک
همه ما ورزش کردن را دوست داریم، اما به هر دلیلی کمتر پیش می‌آید به سراغش برویم. اگر احساس می‌کنید زمان حضور در سالن‌های ورزشی را ندارید، ما به شما کمک می‌کنیم تا بتوانید در خانه و به صورت مستمر این کار را انجام دهید.

راستگو | شهرآرانیوز - شنبه‌ای که منتظرش هستیم از راه نمی‌رسد و اگر به عقب نگاه کنیم انبوهی از کار‌های نکرده و نیمه تمامی را می‌بینیم که یک جایی توی ذهنمان خاک می‌خورند. کار‌هایی مثل رژیم، تقویت زبان، یادگیری کار با فلان نرم افزار، خواندن کتاب و هزار و یک چیز دیگر. یکی از آن‌ها ورزش کردن است.

همه ما ورزش کردن را دوست داریم، اما به هر دلیلی کمتر پیش می‌آید به سراغش برویم. اگر احساس می‌کنید زمان حضور در سالن‌های ورزشی را ندارید، ما به شما کمک می‌کنیم تا بتوانید در خانه و به صورت مستمر این کار را انجام دهید.

خوش تیپ و سلامت با چند کلیکچالش ۳۰ روزه فیتنس

۳۰ day fitness challenge در بین نرم افزار‌هایی که برای ورزش در خانه طراحی شده اند، چالش ۳۰ روزه فیتنس در خانه یکی از بهترین هاست. در سال ۲۰۱۶ برنده بهترین اپ ورزشی سال شد و امتیاز ۴.۸ از ۵ را دارد. فضای کاربری ساده‌ای دارد و روی تک تک عضلاتتان کار می‌کند. حرکات ورزشی اش از آسان تا سخت دسته بندی شدند و می‌توانید ویدئوی هرکدام از حرکات را ببینید تا کاملا متوجه حرکت شوید.

نکته مهم درباره این نرم افزار و نرم افزار‌های مشابه هم این است که حرکاتشان فراتر از چیزی است که انتظار دارید. در ادامه هم دستیار صوتی نرم افزار به کمکتان می‌آید، تا نیازی نباشد مدام به صفحه گوشی همراه خیره شوید. لابد می‌گویید که دستیار صوتی انگلیسی به چه کاری می‌آید، اما قسمت خوب ماجرا اینجاست که این نرم افزار از ۳۲ زبان دنیا پشتیبانی می‌کند که فارسی هم جزو آن هاست. در پایان هر روز هم می‌توانید نمودار پیشرفتتان را ببینید و بیشتر به ورزش علاقه‌مند شوید!

خوش تیپ و سلامت با چند کلیکورزش روزانه

یکی از ویژگی‌های نرم افزار Daily workouts، این است که افزون بر اندروید، از ویندوز فون و ios هم پشتیبانی می‌کند. حرکات ورزشی این نرم افزار هم از ساده تا حرفه‌ای تقسیم بندی شده است و می‌توانید برای شروع حرکات ساده‌تر را انتخاب کنید. نیازی به اتصال دائمی به اینترنت ندارد و اگر پویانمایی آموزشی نتوانست به شما کمک کند، می‌توانید ویدئوی انجام حرکات به وسیله ورزشکاران حرفه‌ای را دانلود کنید.

بیش از ۹۵ حرکت ورزشی دارد و بگذارید همین جا بگویم که حرکات هیچ کدام از این نرم افزار‌ها زنانه و مردانه ندارد. زمان هم به وسیله خود نرم افزار محاسبه می‌شود و اگر روزی فراموش کردید که به سراغش بروید، نرم افزار از طریق نوتیفیکیشن به شما یادآوری می‌کند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->